środa, 4 września 2013

End of summer

Lato dobiega końca i nadchodzi czas jesieni. Ciepłych ubrań i deszczu...
Na pocieszenie jednak mam jeszcze fotki w krótkich spodenkach i koszulce, kiedy to lato było w pełni.

Początki września spędzę w domu pod kocykiem, ponieważ okazało się dziś u lekarza, że mam zapalenie ucha, więc o wyjściu na pole nie mam mowy,ale może dzięki temu znajdę dla was więcej czasu :D







Kapelusz - kupiony w Zakopanem
Okulary - Dazzle
Bluzka - Orsay
Spodenki - Bazarek
Balerinki - H&M


Paola :* 

9 komentarzy:

  1. Nawet się jesień nie zaczęła, a ja już chcę lato :D

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  2. zetnij włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taki zamiar, ale okropnie mi szkoda ;c i boję się, że nie bd dobrze wyglądała.

      Usuń
  3. Właśnie czytam twojego bloga od początku (pinger) i chyba nie jestem 1 osobą , która Ci to mówi. W długich włosach masz nieco dziwną twarz , a ty buzię masz owalną i w krótkich będziesz o wiele ładniej wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mam stałych czytelników :D Zrobię dziś fotkę w upiętych włosach, bo mam dziś francuza :)

      Usuń
  4. to czekam na wpis :) dziś się pojawi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z natłoku obowiązków, zupełnie zapomniała zrobić tego zdjęcia. Ale w najbliższym czasie postaram się dodać jakieś fotki w upiętych włosach :)

      Usuń
  5. ja też tam chce ♥
    pięknie, kapelusz genialny :D

    OdpowiedzUsuń