niedziela, 6 października 2013

White&Black and other


 Troszkę miałam wolnego od bloga, ale już wracam pełna zapału i gotowa do dodawania kolejnych notek ;) 
W dzisiejszym poście jeszcze letnia stylizacja i mimo, że nie ma jeszcze zimy i mrozów, to ja już tęsknię do lata i tych "lekkich" stylizacji. Pocieszam się tym, że po deszczu wychodzi tęcza i w końcu wróci lato <3 
W tym outficie połączyłam dość dużo kolorów i zauważyłam to dopiero teraz, gdy przeglądałam foty :D 








Kapelusz - kupiony w Zakopanem
Bluzka - Orsay
Okulary - Dazzle
Spodnie - Prywatny sklep
Bransoletki - Pepco
Torebka - Prywatny sklep
Baleriny - G2G



Paula :) 

3 komentarze:

  1. hej fajnie tu ;) nie myślałaś o ścięciu włosów ? fajnie byś wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam wiele razy, ale jakoś nie mogę się zdecydować, bo mi szkoda ;c Myślę, że w końcu się odważę i zetnę.

      Usuń
  2. ścinaj dziewczyno włosy nie noga odrosną a z tego co czytałam nie tylko ja ci tak radzę, bardzo ładnie ci będzie :)

    OdpowiedzUsuń